Followers

Wednesday, January 20, 2010

Backlink Exchange Program

Artikel mengenai cara Backlink Exchange ini saya terjumpa dalam internet, original source sorry tak ingat. Yang saya ingat saya terjumpa kat artikel blog Kak Ngah. Kesahihan dan keberkesanan tips ini juga saya sendiri tak tahu dan saya ingin mencuba dan menyebarkan tips ini kepada yang lain.

Saya sendiri tak tahu apa itu Backlink, tapi bunyinya macam penting untuk meningkatkan traffic blog. Mungkin kepada readers yang lain boleh menambah lagi information untuk dikongsikan bersama nanti.

Cara-cara untuk Membuat Backlink Exchange:

Step 1
Copy and paste artikel ini atau taip artikel sendiri mengenai Backline Exchange.

Step 2
Copy and paste list of bloggers di bawah ini tanpa mengubah URL blogger-blogger tersebut.

Step 3 (Optional)
Lebih senang jika anda meletakkan menu/tab atau shortcut link baru di blog anda sebagai Backlink Exchange untuk blogger lain melawat post ini.

Senarai Blogger
1. Kak Ngah
2. Laptop.ez
3. RumahKaca.MP3
4. Charity and Business
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

**Saya memulakan Backlink Exchange ini dengan Blog Kak Ngah kerana saya terjumpa artikel ini di blog beliau**

No comments:

Post a Comment

Write your comment here!