Followers

Friday, March 28, 2014

Masalah Kulit Kering, Berminyak, Jerawat, Jeragat dan Penuaan


Tidak kira tua atau muda, golongan adam atau hawa, semestinya kita semua mengalami masalah yang sama iaitu masalah kulit muka. Semakin meningkat usia, semakin banyak masalah kulit yang kita hadapi. Ada di antara kita yang sanggup menghabiskan beratus-ratus ringgit hanya untuk mengembalikan wajah asal.


Di sini, saya ingin memperkenalkan produk terbaru di Malaysia O2 Essensse (Oxygen Mask) di bawah syarikah Charme Xerra milik penuh bumiputera yang beralamat di Suite 579-B, Jln Samudra Utara 2, Taman Samudram 68100 Batu Caves, Selangor. CX O2 Essence diformulakan dari Paris dan dibuat di Singapura.

CX O2 Essence memberi kesegaran serta merta kepada pengguna. Ia diperkaya dengan kandungan grape seed oil dan green tea extract membantu menyelesaikan masalah kulit muka seperti kulit berminyak, kering, jerawat, jeragat, eyebag, mengecilkn pori-pori dan lain-lain. CX O2 Essence digunakan 2-3 kali seminggu mengikut kesesuaian kulit anda. CX O2 Essence mendapat perakuan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia.

Harga sebotol CX O2 Essence adalah RM72. Anda tidak perlu bayar lebih untuk mendapat 1 sesi rawatan oxygen muka di spa yang mengenakan bayaran RM100++. Kini anda boleh melakukan rawatan oxygen mask sendiri di rumah.

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi/whatsapp 012-9723848. Pengedar juga diperlukan.

No comments:

Post a Comment

Write your comment here!